loading...
ترجمه اهنگ های انگلیسی
im the world itself بازدید : 98 چهارشنبه 26 خرداد 1395 نظرات (0)

you got in my head , boy, like a song

توی سرم مثل یه اهنگ وارد شدی (درست مثل اهنگ که دائم تکرار میشه یاد تو توی سرم تکرار میشه)

that i keot singing ,all along

که همیشه اونو میخوندم(منظورش یادته که همیشه باهاش بوده)

but the raidio stopprd to play us long ago , long ago

ولی رادیو خیلی وقته که پخش کردن ما رو فراموش کرده و خیلی وقته(منظورش اینه که عشقه ما خیلی وقته که تموم شده)

guess i 've had enough, boy , guess i'm done

پسر فکر کنم دیگه بسم باشه دیگه تحمل ندارم

like a burning fire, now it'd gone

مثل یه اتیش سوزان عشقه مون تموم شده

i thought i saw myself in you, i made mistake

فکر میکردم که نیمه گمشدمی ولی اشتباه میکردم

there's nothing to say i'm walking away

دیگه چیزی برای گفتن وجود نداره دارم میرم

 

اغاز کورس

gonna take a miracal oh oh

میرم تا از یه معجزه استفاده کنم

gonna take a miracal to heal this love

میرم تا از یه معجزه استفاده کنم تا این عشقو معالجه کنم

baby in won't stay another night

عزیزم یه شبه دیگه نمیمونم

this time i say goodnight

این بار خداحافظی میکنم

i'm letting you go

میزارمت که بری و رهات میکنم

gonna to take a miracal oh oh

میرم که از یه معجزه استفاده کنم

پایان کورس

 

it was a one way road for you and i

برای منو تو تنها راه بود

yeah, we built this castle based on lies

اره ما این قصر رو براساس دروغ ساختیم

and now wev have hit the point of no return

حالا به اخره خط رسیدیم

we crash and we burn, you live and learn

از هم میپاشیم .میسوزیم زندگی میکنی و می اموزی

 

اغاز کورس

 

gonna take amiracal oh oh

میرم تا از یه معجزه استفاده کنم

gonna take a miracal to save us now

میرم از یه معجزه استفاده کنم تا نجاتمون بده

and i won't pretendto be alright

تظاهر به خوب بودن نمیکنم

my heart is on the line

قلبم توی صفه ( شاید مننظورش اینه که منتظر رها شدنم یا شاید اینکه قلبم داره میشکنه)

our end is my start

پایان ما اغاز منه

gonna take a miracal oh oh

میرم تا از یه معجزه استفاده کنم

gonna take a miracal to save us now

از یه معجزه استفاده کنم تا مارو نجات بده

gonna to take a miracal oh oh

میرم که از یه معجزه استفاده کنم

gonna take a miracal to save us now

میرم از یه معجزه استفاده کنم که ما رو نجات بده




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
ترجمه آهنگ های در خواستی و محبوب انگلیسی به همراه شرح کامل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 871
  • بازدید کلی : 11,343