loading...
ترجمه اهنگ های انگلیسی
im the world itself بازدید : 132 دوشنبه 06 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

didi

on a dark desert day in a land far away

تویه یه روزه تیره و سیاه و توی یه سرزمین دور

you took my heart that's the price that i pay

تو قلبم رو گرفتی این بهایی که من می پردازم

why'd you hurt mr this way,wish you'd come back and stay

چرا این طوری اذیتم کردی .ارزو میکردم که برگردی

just remember the promise we made

عهدی رو که بستیم به یاد بگیر

you used to br my one and only lover

تو تنها یار من بودی

you went away and left me for another

تو منو به خاطر یه نفره دیگه ترک کردی

now you wanna come back to me

حالا دوباره میخوای پیش من برگردی

you tell me we should get together

به من میگی که بهتره دوباره رابطمون رو شروع کنیم(رابطه عاشقانه قبلی مد نظره)

i tell you no no never ever

بهت میگم نه نه هرگز هیچ وقت

baby can't you see now i'm free

عزیزم نمیتونی ببینی من ازادم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
ترجمه آهنگ های در خواستی و محبوب انگلیسی به همراه شرح کامل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 88
  • بازدید سال : 876
  • بازدید کلی : 11,348