loading...
ترجمه اهنگ های انگلیسی
im the world itself بازدید : 450 سه شنبه 21 آبان 1398 نظرات (1)

[Verse 1]

Don't speak, no, don't try

It's been a secret for the longest time

Don't run, no, don't hide

Been running from it for the longest time

حرف نزن، نه، تلاش نکن

برای مدت زیادی (این عشق) یه راز بوده

ازش فرار نکن، نه، ازش پنهان نشو

خیلی وقته که دارم(یا داریم) ازش فرار می کنیم

 

[Pre-chorus]

So many mornings i woke up confused

In my dreams, I do anything i want to you

 صبح های زیادی گیج و منگ از خواب بیدار شدم

توی رویاهام هر کاری که باهات بخوام می کنم

My emotions are naked, they're taking me out of my mind

احساساتم خیلی واضحن و منو دیوونه می کنن

 

[chorus]

Righ now, I'm shameless

Screamin' my lungs out for ya

الان بدون خجالت و شرم و حیام

اسمتو بلند داد می زنم

Not afraid to face it

I need you more than i want to

از روبه رو شدن با این احساس نمی ترسم

بیشتر از اونی که می خوام بهت احتیاج دارم

Show me you're shameless

?Write it on my neck, why dont ya

بگو که توهم خجالت نمی کشی

روی گردنم بنویسش (گردنمو بب*وس)، چرا نمی کنی؟

And i wont erase it

I need you more than i want to

و رد (بو*ستو) پاک نمی کنم

بیشتر از اونی که بخوام بهت احتیاج دارم

 

[Verse 2]

So we're there, now it's real

?Now that you have me, do you want me still

حالا به اون نقطه رسیدیم و توی یه رابطه واقعی هستیم

حالا که منو داری، بگو هنوزم منو می خوای؟

My kisses are history, they go back a long time

And i'm tired of loving somebody that's not mine

بو*سه های من یه جورایی تاریخین (قبلن هم تو رو بو*سیدم)

و از دوست داشتن کسی که برای من نیست خیلی خستم

 

[pre-chorus]

 

[chorus]

 

[Bridge]

Distance, inches in between us

I want you to give in

Weakness, tension in between us

I just want to give in

And i don't care if i'm forgiven

فاصله بین ما فقط به اندازه چند اینچه (چند سانتیمتر و خورده ای)

می خوام تسلیم این احساس شی

نقطه ضعفمون، کششیه که بینمونه

می خوام که تسلیم این احساس شم

و اهمیت نمی دم اگه بخشوده شده باشم 

(دقیقا نمی دونم منظور این لاین چیه. شاید به موزیک ویدیو بر می گرده که کامیلا داره برای یه کشش احساسات و افکارش و اعتراف می کنه)

 

[Chorus]



خیلیا این آهنگ رو به Shawn Mendaz  ربط میدن. اون و کامیلا چند سالیه که دوست صمیمی هستن و یه جورایی هم دیگرو دوست دارن و انگاری جرعت روبه رو شدن با احساسشونو ندارن. البته یه خبرایی هست

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
ترجمه آهنگ های در خواستی و محبوب انگلیسی به همراه شرح کامل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 873
  • بازدید کلی : 11,345